Skip to content

Status edukacyjny i długość życia aktywnego wśród starszych białych i białych cd

2 miesiące ago

523 words

Program komputerowy Stawka został następnie zastosowany do sklasyfikowanych na poziomie krzyżowym indywidualnych danych przejściowych w celu oszacowania chwilowych wskaźników przejścia dla wszystkich możliwych przejść (do i od stanów niepełnosprawności i od każdego do śmierci) i do uzyskania iteracyjnych oszacowań maksymalnych prawdopodobieństw współczynników regresji dla wpływu na wiek przejścia na wiek (dla każdego roku z 65 do 94 i dla 95 lat lub więcej) i współzmiennej płeć, rasa i wykształcenie29. Ta metoda regresji opiera się na założeniu izomorfizmu między strukturą procesu Markowa, leżącego u podstaw konwencjonalnej specyfikacji modelu cyklu życia i dekrementacji a modelu konwencjonalnego modelu regresji panelowej Markowa. Następnie oszacowania maksymalnej wiarygodności parametrów regresji wykorzystano do obliczenia wygładzonych prawdopodobieństw przejścia dla każdej kombinacji wieku jednego roku i współzmiennych płci, rasy i wykształcenia. Uzyskane stopniowane prawdopodobieństwa przejścia zmieniają się bardziej płynnie w skali wieku niż szacunki próbki i zostały użyte jako dane wejściowe dla programu stopniowego zmniejszania przyrostu stopniowego zmniejszania starzenia o stałej szybkości (napisanego specjalnie dla tego projektu, zgodnie z konwencjonalnymi metodami) 25. Program przebiega przez pojedyncze lata od 65. roku życia do 94 roku życia i kończy się przerwą otwartą dla 95 lat i starszych. Rozmiary aktywnych i wyłączonych populacji w wieku początkowym, 65 lat, zostały ustawione proporcjonalnie do logistycznie wymodelowanych wartości wielkości, które dominowały w próbce na linii podstawowej. (Szczegóły tej syntezy statystycznych oszacowań funkcji współczynników przejściowych i technik stopniowej dekrementacji są dostępne w National Auxiliary Publications Service.NAPS)
Porównując całkowitą długość życia z aktywną średnią długość życia w podgrupach określonych przez płeć, rasę i wykształcenie, pomocne byłoby poznanie dokładności szacunków. Niestety, oszacowanie standardowych błędów długości życia w tabelach trwałości po dekrementacji jest trudnym problemem, dla którego nie są dostępne żadne ogólne rozwiązania. Niemniej przybliżone dane szacunkowe w wieku 65, 75 i 85 lat obliczono, najpierw rejestrując logarytm aktywności osób starszych w podgrupach wieku i płci, w zależności od płci, rasy i wykształcenia. W wyniku uzyskanych estymowanych wektorów regresji i współczynników wykorzystywanych w przybliżeniach (liniowych) szeregu Taylora w zależności od oczekiwanej długości życia na współzmiennymi, zastosowano konwencjonalną metodę delta30, aby uzyskać przybliżone błędy standardowe wynoszące 1,0 roku lub mniej. dla wszystkich trzech grup wiekowych. Błędy standardowe o podobnej wielkości uzyskano dla oszacowania całkowitej oczekiwanej długości życia. W związku z tym różnice między podgrupami trwającymi dłużej niż dwa lata w aktywnej długości życia i oczekiwanej długości życia można uznać za statystycznie istotne.
Wyniki
Próbka do tych analiz składała się z 1427 mężczyzn (35,2 procent) i 2630 kobiet (64,8 procent); było 2219 czarnych (54,7 procent) i 1838 białych (45,3 procent); 3087 (76,1%) miało mniej niż 12 lat kształcenia, 905 (22,3%) miało 12 lub więcej lat nauki, a dla 65 (1,6%) liczba lat nauki była nieznana
[hasła pokrewne: certus myślenice, tetralysal a alkohol, stłuszczenie watroby ]

0 thoughts on “Status edukacyjny i długość życia aktywnego wśród starszych białych i białych cd”